TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama

  • masa pelepasan:2022-06-09 13:25:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:416
  • Penerangan pantas:

    Torbay, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, se

Kandungan artikel
menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Pengubah terbenam minyak

TayarLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,TorbayKuasa pengubah tiga-fasa, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius,TorbayPengubah udara-sejuk tenggelam minyak, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.


TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama



Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

hak sifatPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah


TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama



Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Rekomendasi kata mulutIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

TorbayApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,TorbayNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyak, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

NahfMaklumat produk lain
  • KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

    KatowicePlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis kegagalan kakisan

  • KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

    KatowicePlatform mengangkat talian aluminumJalankan ujian muatan haba projek tungku periuk putar ber

  • CanasKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaPasaran tetap stabil

    CanasKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaPasaran tetap stabil

  • BerlinPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    BerlinPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • BerlinBridge Mobile Provincial BoardingDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

    BerlinBridge Mobile Provincial BoardingDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

  • OmahaJembatan penerbangan tetap hidraulikMain peranan tonggak dalam industri

    OmahaJembatan penerbangan tetap hidraulikMain peranan tonggak dalam industri

  • OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

    OmahaPlatform penunggang jenis trek panduanBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengangka

  • OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

    OmahaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiMana yang lebih baik

  • segera:Peringatan: Maklumat TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama memberi anda TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama oleh syarikat kami, perkhidmatan TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama. TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TorbayPengubah minyak tenggelam 1250Trend pembangunan utama, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!