Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s

  • masa pelepasan:2022-06-12 13:30:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:581
  • Penerangan pantas:

    Saint Louis,Saint LouisPengubah terjun minyak 3000,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaBerapa panjang gelombang pengub

Kandungan artikel
Saint LouisPengubah terjun minyak 3000,

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Saint LouisSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK] perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

NtcheuPengubah kuasa

Pengubah terbenam minyak

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?



Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,Saint LouisPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Laporan pemeriksaan kualitiSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari % % dan % mengikut gred.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Kerja langsungDipersediakan dengan pengawal suhu, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Pada pengurusan muatan:

Saint LouisAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Secara umum,Saint LouisPengubah minyak terjun 35kV, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

NahfMaklumat produk lain
  • DabasPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKelebihan pembinaan operasi

    DabasPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikKelebihan pembinaan operasi

  • DabasPangkalan meningkatPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

    DabasPangkalan meningkatPemotongan pengeluaran bersama pengeluar dapat meningkat

  • Bandar BoddenIsolasi minyak pengubah jenis minyakMulakan model pemasaran baru

    Bandar BoddenIsolasi minyak pengubah jenis minyakMulakan model pemasaran baru

  • BeverwijkPlatform angkat hidraulik 3 tonApa kelebihan dalam industri perlindungan

    BeverwijkPlatform angkat hidraulik 3 tonApa kelebihan dalam industri perlindungan

  • BeverwijkMaintenance of boarding bridgeHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus meningkat

    BeverwijkMaintenance of boarding bridgeHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus meningkat

  • DuisburgJembatan boarding platform pemuatan bekasIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    DuisburgJembatan boarding platform pemuatan bekasIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s memberi anda Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s oleh syarikat kami, perkhidmatan Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s. Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Saint LouisPengubah yang ditenggelamkan minyak besarBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita s, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!