ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri

  • masa pelepasan:2022-06-13 09:30:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:349
  • Penerangan pantas:

    Reconquista,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaOil leakage of cast iron partsReconquistaJika input penukar jeni

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Oil leakage of cast iron parts

ReconquistaJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula,ReconquistaPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Pengubah terbenam minyak

WestonariaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel,ReconquistaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, angin dan pasir.

Syarikat pengubah minyak terjun


ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi,ReconquistaTransformer power transmission and ignition, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Garis produkPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

bagaimana& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

ReconquistaOil leakage of cast iron parts

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai

NahfMaklumat produk lain
  • BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

    BalbrigganPenghasilan jambatan naikEnsiklopedia terminologi industri

  • Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

    Evry pada SeineJembatan penerbangan hidraulik bergerakKategori aplikasi dan kaedah pemasangan

  • Evry pada SeinePlatform mengangkat bergerak sendiriCiri industri

    Evry pada SeinePlatform mengangkat bergerak sendiriCiri industri

  • Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama

    Evry pada SeineLift tahap tetapDi mana kelebihan utama

  • ManicaraguaNameTempat penggunaan

    ManicaraguaNameTempat penggunaan

  • TulsaLif rumah.Apakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

    TulsaLif rumah.Apakah prosedur penyelenggaraan dan penyelenggaraan

  • TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional

    TulsaPlat besi jambatan naikTidak konvensional

  • PhoenixJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapFaktor yang mempengaruhi penggunaan

    PhoenixJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapFaktor yang mempengaruhi penggunaan

  • segera:Peringatan: Maklumat ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri memberi anda ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri oleh syarikat kami, perkhidmatan ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri. ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ReconquistaPenukar Grid Negara menang tawaranPerlu menyesuaikan struktur industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!