Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja

  • masa pelepasan:2022-06-29 10:04:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:403
  • Penerangan pantas:

    Las Animas,Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, dal

Kandungan artikel

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Las AnimasBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Cao BangDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Pengurusan kualiti(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Pengurusan industriPengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal,Las AnimasPenyembung tegangan tinggi pengubah tenggelam minyak,Las AnimasPengubah kuasa M, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya,Las AnimasKeuntungan pengubah jenis kering, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Las AnimasIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

NahfMaklumat produk lain
  • Pelabuhan LaoisePembelian jambatan naik tetapTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

    Pelabuhan LaoisePembelian jambatan naik tetapTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

  • BotropJembatan naik hidraulik tetapPendekatan yang saling menguntungkan

    BotropJembatan naik hidraulik tetapPendekatan yang saling menguntungkan

  • BotropPlatform angkat lengan kurvaTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

    BotropPlatform angkat lengan kurvaTugas untuk mengurangkan kelebihan kapasiti perusahaan

  • BotropLift penglihatan rumah tanggaSentiasa dalam ketepuan

    BotropLift penglihatan rumah tanggaSentiasa dalam ketepuan

  • BautaModel terakhir pengubah tenggelam minyakFaktor yang mempengaruhi harga

    BautaModel terakhir pengubah tenggelam minyakFaktor yang mempengaruhi harga

  • ElblagJenis platform angkat hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa kerja bermusim

    ElblagJenis platform angkat hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa kerja bermusim

  • ElblagPembuat jambatan naik automobileMemanfaatkan pasaran

    ElblagPembuat jambatan naik automobileMemanfaatkan pasaran

  • Pantai yang panjangJembatan naik kecilPembangunan jenama yang baik

    Pantai yang panjangJembatan naik kecilPembangunan jenama yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja memberi anda Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja. Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Las AnimasApa pengubah elektronikApa yang harus diberi perhatian di tempat kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!