BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan

masa pelepasan:2022-05-28 18:28:18 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:452

Petua teras:Bellatserkva,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Operasi dan pengurusan penyelamatan pengu

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

BellatserkvaPasar pengubah dalaman lambat

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

DabakalaIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu,BellatserkvaPerkenalan ke pengubah jenis kering, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan,BellatserkvaPenukar kotak pengubah jenis kering, salji, angin dan pasir.


BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

JulatPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering,BellatserkvaIsolasi minyak pengubah jenis minyak, tujuan rawatan boleh dicapai.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Kepastian KualitiKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BellatserkvaSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Hak cipta dan notis:
1. BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian BellatserkvaStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkanAnalisis penyebab keretakan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Nahfmengesyorkanberita
NahfBerita terkini