IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru

  • masa pelepasan:2022-06-03 21:46:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:501
  • Penerangan pantas:

    Izyum, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasiPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen

Kandungan artikel
tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

IzyumPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Syarikat pengubah jenis kering

BeuhatufKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Pembuat pengubah kuasa

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],IzyumPengubah kuasa jenis minyak, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Fokus pada PembangunanOil leakage of cast iron parts

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Mengikuti keajaibanKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Penukar jenis kering peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ,IzyumPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasa, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

IzyumSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

NahfMaklumat produk lain
  • Boston SelatanRampa Lantai MudahDi manakah faedah penggunaannya

    Boston SelatanRampa Lantai MudahDi manakah faedah penggunaannya

  • Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerakFungsi dan ciri

    Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerakFungsi dan ciri

  • Boston SelatanLift mini rumah Lift rumah kecilNilai pengeluaran terus meningkat

    Boston SelatanLift mini rumah Lift rumah kecilNilai pengeluaran terus meningkat

  • DilijanPenukar jenis kotak pengubah jenis keringAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    DilijanPenukar jenis kotak pengubah jenis keringAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • ShedertzeePlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPengurusan kualiti menyeluruh

    ShedertzeePlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPengurusan kualiti menyeluruh

  • ShedertzeeTrain boarding bridgeRintangan hakisan yang baik

    ShedertzeeTrain boarding bridgeRintangan hakisan yang baik

  • OlsztynTekanan hidraulik paksi boarding tetapProses rancangan pra-penjualan

    OlsztynTekanan hidraulik paksi boarding tetapProses rancangan pra-penjualan

  • OlsztynJembatan pengangkutan mekanik bergerakTrend baru dalam pembangunan industri

    OlsztynJembatan pengangkutan mekanik bergerakTrend baru dalam pembangunan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru memberi anda IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru oleh syarikat kami, perkhidmatan IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru. IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IzyumPengubah distribusi jenis kotakBawalah anda memahami keadaan baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!